Sunday 15 December 2013

Pinggan Mangkuk Halal

Salam warga bloggers.

Just nak share with you all regarding pinggan mangkuk yang halal. Okay ini first time yang saya dengar. Sebelum ini saya ingat ke that semua pinggan mangkuk yang kita beli ni semuanya okay, maksud saya okay dari segi bahan yang digunakan.


Apabila saya bertanya kepada kawan-kawan yang lain, ade diantara mereka mengatakan that hati-hati dengan brand macam Noritake, Royal Doulton dan macam2 lagilah kerana mungkin bahan2 ini mengandungi unsur tulang yang dikhuatiri kandungannya daripada khinzir. 

Saya sendiri tidak berani hendak mengesahkan kenyataan ini. Well at least if ade tanda Halal that means we can be confident that it comes from a good source.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...