Sunday 8 December 2013

Booth Click Sihat sempena Ekspo Kecantikan & Kesihatan 2013 di PKNSBangi, Selangor pada 28 Nov - 1 Dec 2013

Salam warga bloggers sekalian.

Sepintas lalu mengenai Click Sihat.

Clicl Sihat merupakan satu kumpulan kepada semua ahli-ahli Shaklee Products (Malaysia) Sdn Bhd yang berdaftar di bawah kepimpinan Mej Ameir Rydhuan dan Dr Yatie Aziz.

Saya merupakan ahli Click Sihat yang secaa tidak langsung merupakan SID (Shaklee Independent Distributor). Kumpulan kami berpusat di Bandar Baru Bangi dan telah bergiat aktif sejak 4 bulan yang lalu.

Okay biar saya tunjuk sepintas lalu berkenaan booth kami di Kompleks PKNS Bangi Selangor.



Banner kumpulan kami.



Gambar sekitar booth Click Sihat. Customer menunggu untuk free medical check up seperti darah tinggi dan check kandungan gula dalam darah secara Percuma.



Gambar Dr Yatie entertained customer.




Gambar saya sedang entertained customer. 



Customer saya yang satisfied dengan perkhidmatan yang kami a.k.a saya berikan. Untuk pengetahuan anda, die membeli Lecithin untuk mengurangkan kolesterol dan Herblax untuk membantu sistem pembuangan air besar yang teratur.

Jika anda berminat tentang product Shaklee and hendak mendapat khidmat dan nasihat kami, boleh menghubungi saya untuk mendapatkan maklumat lanjut:

Shaklee Independent Distributor: Nik Mohd Farid - 1071091 -
SMS/call/whatsapp: 012-2599835
Facebook: nikfarid.nikzamri
COD: Kawasan Bangi, Kajang, Semenyih, Ampang, Cheras, Taman Melawati, Gombak dan +RM 10 pos laju ke seluruh Malaysia.

Terima Kasih dan In Shaa Allah saya akan cuba membantu anda dari segi overall kesihatan-)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...