Saturday 23 November 2013

Mulakan hari anda dengan Mcdonald!

Salam rakan2 bloggers sekalian.

Apa khabar semua? Di harap semua sihat walafiat disamping keluarga yang tercinta.

Okay hari ni saya mulakan entri saya dengan lunch in McD.


Simple je our lunch. Saya order 1 Sundae cone je, my wife x nak.


Terkejut saya bila datang ke McD Puchong sebab ramai student datang ke sini untuk study SPM. Based on my observation, majoriti just borak2 je without studying. 

Di sini juga saya ingin berkongsi panduan nutritiom yang telah dikeluarkan oleh McD Malaysia untuk pengetahuan semua.


1. Spicy Chicken McDeluxe takes the cake with 615kcal
2. Kedua ialah Big Mac iaitu sebanyak 538kcal
3. Ketiga ialah Big N Tasty iaitu sebanyak 528kcal

Don't be surprised if you think eating Fillet O Fish is better compared to others as the calorie content is 339kcal! It's quite high...

Saya harap all the info will be useful. Once a while it's okay to McD, but not all the time...

Selamat Menjamu Selera!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...